Afspraak maken
//=$text05;?>We werken altijd volgens afspraak. Onze doktersassistente vraagt naar uw klachten wanneer u belt voor het maken van een afspraak.
Op die manier kan zij de afspraak zo goed mogelijk inplannen. De doktersassistente heeft net als de huisarts beroepsgeheim. De informatie die u doorgeeft, zal dus vertrouwelijk worden behandeld.
Wilt u weten of een afspraak nodig is? Kijk op Thuisarts.nl of Moet ik naar de dokter? Daar is te zien of een afspraak noodzakelijk is.
Een afspraak maken kan op 2 manieren
1. Via MijnGezondheid.net
U kunt bij de huisartsen en de verpleegkundig specialist afspraken plannen via ons portaal. Afspraken inplannen kan een week vooruit. Wilt u op een later moment een afspraak? Kijk dan later op het portaal. Na het inplannen kijkt één van de assistentes of er meer informatie nodig is voor de afspraak of dat de planning handiger kan. In zo'n geval wordt contact met u opgenomen.
2. Telefonisch
Spreekuur: Het spreekuur van de huisartsen en verpleegkundig specialist wordt telefonisch uitsluitend op de dag zelf gepland. U krijgt altijd een advies waar u wat aan heeft. Als het nodig is om ook nog op het spreekuur te komen, maar op een later moment, dan kunt u terugbellen op de dag dat u een afspraak kunt maken of het via mijngezondheid.net inplannen. Afspraken die een vervolg zijn op wat u met uw behandelaar heeft afgesproken worden ook telefonisch op andere momenten gepland.
Telefonisch: Aanvraag voor telefonisch spreekuur dagelijks voor 10.30 uur.
Huisbezoek: Wanneer u niet in staat bent om naar de praktijk te komen, kan de huisarts bij u thuis op visite komen. Het niet hebben van eigen vervoer naar de praktijk is echter geen reden voor een huisarts om visite aan huis af te leggen. U kunt een huisbezoek in de ochtend tot 10.30 uur aanvragen.